Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 15 frågor till Tom!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

15 frågor till Tom! Empty
InläggRubrik: 15 frågor till Tom!   15 frågor till Tom! I_icon_minitimetor nov 29, 2007 3:55 pm


När var den senaste gången du gick på bio, och vilken film såg du?
Hmm… det var Spider-Man3. Vi gick tillsammans på bio.

Vad skulle någon måsta ge dig för att du skulle använda Bills kläder?
Jag kan tänka mig något i form av Angelina Jolie. Smile Nej, strunt prat. Jag skulle aldrig använda Bills kläder, och för att vara ärlig, tror jag inte att någon skulle vela se mig så.

Om du hade en flickvän, skulle du gömma det för pressen, eller skulle du medge det öppet?
Jag pratar ju alltid om mina flickvänner. Smile
Jag har en eller två nu och sen… men det räcker oftast inte längre än en dag. Smile


Har du tänkt på att klippa av dina dreads?
Inte för stunden, men när jag vill klippa av dem, gör jag det.

Har dina vänner eller familj inget att säga om att du alltid pratar om sex och att du har sex med groupies?
Varför skulle de? Andra föräldrar skulle vela att deras barn pratade om det. Och på det här sättet behöver jag inte ljuga.

Hur kan någon provocera dig? Vad går dig mest på nerverna?
Jag är inte lätt att provocera. Jag tror att bara en person verkligen kan göra det. Denna person är 10 minuter yngre än jag och hans namn börjar på B. Smile Jag vet inte hur han ser på saken.

Tror du att du gör en tatuering eller en ny piercing? Om ja, var?
Jag kan inte föreställa mig det. Men vi får se med tiden.

Skulle du kunna ha ditt hår löst för oss fans en gång till?
Jag är säker på att det är en till sak ingen vill se. Den som inte vill släppa den här tanken får lov att komma i badkaret med mig. Smile

Hur många gitarrer har du? Döper du dem?
Jag vet inte riktigt hut många de är… Jag tror runt 20 stycken och jag döper dem inte. Men Georg kallar hans bas för “Mr. Sandberg”. Den är hans enda vän, på ett sätt.

Du har sagt att du och Bill ofta har samma drömmar. Vilken var den mest pinsamma/vackra/konstiga drömmen du någonsin haft?
Jag tror att det är den första frågan jag inte har ett svar på. Och det är beror på att jag alltid glömmer vad jag drömmer om.

Vad är den värsta lögnen du någonsin hittat på?
Jag ljuger aldrig! Jag hoppas alla vet det!

Tycker du om att minnas om skolan, tex. skolresor och sådant? Om så, vad gillade du speciellt då?
Jag for på bara en skolresa. Jag låtsades vara sjuk på de andra. Smile Jag tycker inte riktigt om att minnas om skolan. Jag hatade det! Skolresor var en förändrig från det hemska, vardagliga skollivet. Man kan ha många flickvänner där, det är den ända positiva saken jag minns.


Har du några vanor? (tex. pratar du i sömnen)
Kanske jag pratar I sömnen, jag vet inte riktigt… Det skulle du måsta fråga de andra om. Annars brukar jag lämna efter mig olika saker på olika ställen, och de stannar där för alltid.

Finns det ännu någon dröm du skulle vela att uppfylldes, eller är du lycklig?
Jag är väldigt lycklig… När jag berätta om mina drömmar låter de antagligen dumma, men jag önskar att få vara så framgångsrik som jag är nu, för så länge som möjligt och att få se så många länder som möjligt tillsammans med mina pojkar.

Vad tänker du på under en konsert när du grimaserar så?
Grimaserar?... Jag tror att om man spelar musik är man i sitt element, man har inte sina ansiktsuttryck under kontroll. Man tänker inte på något… Man bara spelar!

källa: der offizielle Tokio Hotel fanclub
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

15 frågor till Tom! Empty
InläggRubrik: Sv: 15 frågor till Tom!   15 frågor till Tom! I_icon_minitimetor nov 29, 2007 3:59 pm

wohhoo bra haru en om bill me?
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

15 frågor till Tom! Empty
InläggRubrik: Sv: 15 frågor till Tom!   15 frågor till Tom! I_icon_minitimesön jun 29, 2008 11:46 am

joo.. eller jag vet inte.. måste leta i PC. xD
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





15 frågor till Tom! Empty
InläggRubrik: Sv: 15 frågor till Tom!   15 frågor till Tom! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
15 frågor till Tom!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Tom |-
Hoppa till: