Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitimetor nov 29, 2007 4:04 pm



Exklusivt för Yam berättar Kaulitz-tvillingarna om hur bizarra deras slagsmål med varandra är och hur Gustav och Georg flyur fältet I situationber som dessa. De fyra berättar också om sin nya single och deras konsert I Tyskland.!!
Fansen har väntat från att se ett livstecken från dem och här kommer det. Killarna bjöd in oss helt spontant till Hamburg och visade oss en heklt ny sida. Bill, Tom, Gustav and Georg berättar om sina private planer och job.



Yam Bill och Tom, ni är nu 18! Vad kommer nu ändras för er? :
Bill: Det är inte det att vi nu också är tillåtna att dricka alcohol och ta körkort utan det handlar om mer frihet. Tills nu så har vi jobbat som om vi vore vuxna, vi har tjänat pengar och betalat skatt men vi har aldrig varit tillåtna att skriva under några kontrakt själva. Fan jag fick inte ens skriva under mitt eget mobilabonnemang,.
Tom: Vi har båda blivit uppfostrade till att vara väldigt oberoende och vi har stått på våra egna fötter under lång tid, men det är en helt annan sak nu då vi är tillåtna att fatta alla beslut 100% själva. Enda sedan jag var tolv har jag velat stämma folk när de gjort mig förbannad och nu kan jag det! [skratt]


Yam:Vad kommer hända de närmaste månaderna?

Gustav: Vi kommer fortsätta turnera genom Europa och vi spelar konserter i flera länder. Vi kommer cokså spela en konsert I Tyskland den 4.e November I Essen. Det kommer bli den avslutande konserten på 483-europa turnen och vår nya singen "An deiner Seite (ich bin da)" kommer släppas i Tyskland.

Yam: Vad kan ni berätta om ert tyska singelsläpp?

Bill: Förutom "an deiner seite", så kommer det också finnas en helt ny outgiven låt.
Tom: Det kommer cokså finnas flera intima stunder från turnén på singeln. Under europaturnén så hade vi ett kamerateam som ständigt följde oss hela tiden och nu har vi så mycket filmat material att vi inte kan lägga allt på DVD:n. Det är därför vi gjorde två dokumentärer – en för turné DVD:n och en för singeln.
Georg: Det är några VÄLDIGT roliga ögonblick med…
Bill: Stämmer! Ni kommer se oss i alla möjliga olika situationer som ni aldrig sett oss förut. Exempelvis då vi sover, flippar ur och även mig osminkad.
Tom: Det hadlade inet o matt vi skulle framställa oss bra I dokumentären, fansen ska få se oss hur vi verkligen är. Det är som ne TH dagbok.

Yam: Kan ni berätta om något klipp?
Bill: Tja, det finns med ett då Tom och jag verkligen bråkar.
Tom: Nja, vi bråkar inte, det är du som totalt flippar ur. Som vanligt behåller jag mitt lugn men du blir så djävla förbannad och skriker åt mig. Jag tror att du till och med kallade mig “din sjuka djävel” framför allihopa.
Bill [rodnar]:Vi älskar och hatar varandra.
Tom: Jag tror att just nu så hatar jag dig mer än jag älskar dig [båda skrattar]

Bill: När vi var yngre så bråkade vo varenda dag, vi till och med slogs med stekpannor en gpng. Vi slutade bara då en av oss började gråta på riktigt. När vi börjar bråka nu för tiden så lämnar Georg och Gustav rummet.
Georg: Ingen kan stå ut med att se på de sinnesjuka sätt som ni är på varandra.
Gustav: [flinar] och mest av allt, sluta dra in oss i det hela!
Bill: Tom driver mig till vansinne ibland.
Tom: grabben, du är helt galen!

[Bill försöker se ut som en galning under någon sekund innan han och Tom brister ut i skratt]

källa: tokio-panic.egetforum.se
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Sv: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitimetor nov 29, 2007 4:08 pm

hahaa sött slut :]
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Sv: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitimefre dec 14, 2007 2:19 pm

finns det sötare? :*
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Sv: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitimefre dec 14, 2007 2:21 pm

men snälla svenska xD
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Sv: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitimefre dec 14, 2007 2:23 pm

snälla svenska? :S xD
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Sv: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitimefre dec 14, 2007 2:28 pm

svenska tack..
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! Empty
InläggRubrik: Sv: Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !   Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA ! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Yam nr. 38: DE ÄLSKAR OCH HATAR VARANDRA !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: