Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 intervju med Bravo! Gustav: Jag är väldigt blyg!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! Empty
InläggRubrik: intervju med Bravo! Gustav: Jag är väldigt blyg!   intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! I_icon_minitimetor nov 29, 2007 4:16 pm

skans:
https://2img.net/r/ihimizer/img354/2302/img227sh1uc6.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img354/6532/img226ok3ki7.jpg

I intervjuer med Tokio hotel brukar trummisen Gustav hålla sig undan. Det är därför vi inte vet så mycket om 18-åringen. Bravo förändrar det för er. Vi frågar honom nästan allting angående den kommande 'Zimmer 483' touren. (Börjar den 3 april i Prag)

Bravo Hur mår du och vad gör du? :
Gustav: Det är super! Jag har bara blåsor på mina händer. Vi tränar så hårt inför touren. Men jag ser verkligen fram emot att vara ute och turnera igen. Det kommer vara så coolt !


Bravo: Ärligt talat, vilken typ är du?
Gustav: Jag vill helst inte döma mig själv. Andra kan göra det mycket bättre.

Bravo: Har er framgång förändrat dig?
Gustav: Mina föräldrar kände mig redan för en bra lång tid (skrattar) - De säger att jag inte har förändrats.

Bravo: Är det viktigt för dig att vara ärlig mot dig själv?
Gustav Ja, det är väldigt viktigt för mig att vara mig själv. Det skulle bara vara knäppt om jag ville ha gula blommor på min konsert men fick röda, och ställde in hela showen för det. Jag förstår bara inte det. :

Bravo: Stjärnor har altid någon som gör allting åt dem. Är det samma med dig?
Gustav: Jag gör hellre saker själv. På det sättet har jag också kontrol. (flinar) De behöver inte kräla för mig.


Bravo: Du har också många kvinnliga fans som avgudar dig. Hurtar du itu med det?
Gustav Jag är väldigt glad över våra fans. Men att vara med den ena efter den andra är inte min sak. Jag har aldrig gjort det. :

Bravo Bill har inte blivit kysst på två år, när var din senaste gång?:
Gustav: (tänker) Boah jag vet verkligen inte det mer. Bravo:


I Augusti år 2005 hade du en flickvän för en kort tid.
Gustav: Ja! Troligast runt den tiden, jo. Jag är också äldigt nyfiken om jag fortfarande kysser bra. Jag har ingen aning. Man måste fortsätta träna. (skrattar)

Bravo: Flirtar du?
Gustav: Jag är väldigt blyg, men å andra sidan skulle jag verkligen vilja ha en flickvän igen. Men för ögonblicket är musiken mer viktig. Den är nummer ett. Men när jag träffar rätt person, så kommer det finnas plats för henne i mitt hjärta.

Bravo: Om man ska jämföra dig med dina bandmedlemmar, så är du väldigt tyst i intervjuer.
Gustav: Jag gillar att vara i bakgrunden. Det är bara min sak. Men när jag har en åsikt om någonting så säger jag det.


Bravo: Vad är skillnaden på dig och de andra från Tokio Hotel?
Gustav: Alla de andra har långt hår. Under förra turnen var mitt långt också. Men det var för mycket för mig. dessutom, efter ett tag passar man inte i en keps mer. (skrattar) Vad mer gör oss annorluna från varandra? De andra är större och sover längre än mig.
intervjuer med Tokio hotel brukar trummisen Gustav hålla sig undan. Det är därför vi inte vet så mycket om 18-åringen. Bravo förändrar det för er. Vi frågar honom nästan allting angående den kommande 'Zimmer 483' touren. (Börjar den 3 april i Prag)



Bravo: Vilken tid stiger du upp på morgonen?
Gustav: Det händer att jag redan är vaken vid halv sju. Då säger jag bara till mig själv att sova igen. När jag sover till halv tio blir jag arg på mig själv. Du förstörde just din dag genom att sova. De andra gillar att sova till långt in på eftermiddagen.

Bravo: Vad hatar du?
Gustav: När ingen märker mig. Och jag hatar döden, jag är inte ens 63 år. (skrattar)

Bravo: Och vad gillar du?
Gustav: Jag gillar den första sekunden av våran konsert. I de sekunderna får man reda på hur stor energi publiken har.

källa: tokio-panic.egetforum.se
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! Empty
InläggRubrik: Sv: intervju med Bravo! Gustav: Jag är väldigt blyg!   intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! I_icon_minitimetor nov 29, 2007 4:20 pm

woohooo ;)
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! Empty
InläggRubrik: Sv: intervju med Bravo! Gustav: Jag är väldigt blyg!   intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! I_icon_minitimetis dec 18, 2007 3:20 pm

Bill, ich bin unterwegs! ;*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! Empty
InläggRubrik: Sv: intervju med Bravo! Gustav: Jag är väldigt blyg!   intervju med Bravo!  Gustav: Jag är väldigt blyg! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
intervju med Bravo! Gustav: Jag är väldigt blyg!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» The gift for Gustav? :))/Berlin 7.12.07/
» GUSTAV
» Har Gustav en ny tatuering???
» Gustav pratar ryska!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Gustav-
Hoppa till: