Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Hur är Bill egentligen.. !

Gå ner 
+3
MinBill
93
caramella
7 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimefre nov 30, 2007 11:16 am

Hur är Bill egentligen.. ! 260064xpw6schkoy
översätning av: .Guna.

Vem styr egentligen Bill? Var tar han ut sig? Vad har han upplevt i de sista 20 månad.
PopCorns rapportör Marco Schiffer har alltid varit i bills närhet och efterträdat ”Tokio Hotel” händelsernas förlopp från början och även till idag. Därför han kan ge oss en rapport om Bills emotioner, så säger, till den närmaste tilldragelser.

”Halo, jag är Bill!” Än längesen han rockade på scenen som en tromb, idag där stå en yngling som ser ut öm och spröd som en tjej (?) Med stora sminkade ögon och frisyr som är gjort från japansk serie tidning! Högt och mild röst som är svårt att härska - målbrott. Killens utseende påminn om hans rabulistiska egenskaper. Bill Kaulitz öde är att bli en storkändis. Han är skapad som diamant, för att glänsa. I hans ögon gnistrar ljus, som kan tända många hjärter. Jag svär Bill är något speciell. Någonting sånt som framträds på scenen en gång i tio år.
Nu är han reden 15. Den 15 juli 2005. ”Tokio Hotel” har sin första uppvisning i ”Weyrton” studion.
Alla som var och en kände inom sig att: över Tyskland snart ska klösas en supermonsun. Eftersom efter den här vindens namn var i deras första hits beteckning.
Magdeburg. 27 juli, 2005. Deras första fotografering för tidningen ”PopCorn”. Ingen känner riktigt ”Tokio Hotel” eftersom deras låt ”Durch Den Monsun” (genom monsuner) kom bara ut bara några dag sen. Mamma bringar Bill och Tom till fotostudion. Bill är förvirrad. Han beständigt frågar sin mamma, om allting, så eller så är bra? Det är faktisk onödigt: Bill instinktiv regerar som det ska va, om man följer sina känslor. Han har kändis intuition, Han är sannfärdigt, även i intervjuer. Han säger det som han känner och det som riktar honom. 8 veckor senare ”Durch Den Monsun” och album ”Schrei” (skrik) finns i topplistans första plats. I Tyskland börjas det ”Tokio Hotel” feber.
Den 25: e september, 2005 i Magdeburg träffar jag Bill igen. Hans kvickhet har försvunnit. Bill kommer trött, är med dåligt sinnelag. Beständigt pratar på telefon och med val av kläder är motsträvig. Men allting går över. Bara i intervjuer han är avhållsam och i intima frågor manegers lägger sig i. En sak Bill visar tydligt. Han får inte berätta exakt allting vad han har på sitt hjärta. Medier knackar vid dörren, fans exploderar, på nätet yppar dem första ilskare som allting överdriver. Och allt det här måste den känsliga Bill överleva.
Berlin, Den 20:e November, 2005. Framgångar ger självmedveten. Från osäkerhet finns inga spår. Rädslan, stress och smärtan är bortglömda. ”Tokio Hotel” få sitt första guld skiva. Efterföljer många troféer från olika förlag. Bill är glad som ett barn. Han är hänförd, är vidd gott humör, och snäll mot alla..
Den 28 januari 2005. Bråk om Bills nya frisyr. Huvudet är glatt, strålar från hans huvud har försvunnit. Fans upprörda diskuterar på nätet, som galna. Kommer fram massa kritiker. Bill känner sig orolig och förvirrad: ”Jag visste inte om att min nya frisyr ska orsaka en sånt agiotage!” Säger han, när jag träffar honom i Berlin. Innan fotografering låste han in sig i toan.
Och ordentligt såg till att håret ska sätta som de ska.
Herford 7:e juli, 2006. „Tokio Hotel“ är på sin turné. Omkring hysteriet. I bandet leder eufori, Bill är självsäker om sig själv mer än någonsin förut, han berättar on sina drömmar och önskemål. Hans röst är lägre, svarets på frågar- mer överläggande, självsäkra. Framträdning är mer profisionell och disciplinerad. ”Tokio Hotels” ledaren har hittat sig själv. Bill vet nu, hur bete sig en Show monster. Han har uppfattat att dem som flyger högt, kan falla lågt. Därför ska man kontrollera allt. När dem skrev in nya albumet.(Den kom ut på slutet i februari) bandet instängde sig ifrån hela världen. För mycket är lagt på spelet, och trycket var högt. Bandet måste överglänsa sina framgångar. Det kommer att vara svårt. Det vet Bill, och han vet även, att någonstans i himlen klösas det en jätte monsun.

Hur är Bill egentligen.. ! Bill0tk


Senast ändrad av den tis dec 18, 2007 3:56 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimefre nov 30, 2007 1:39 pm

OMFG det här är det bästa jag har läst.
tack Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimefre nov 30, 2007 7:32 pm

vart får ni alla texter från O___O?
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 09, 2007 9:15 pm

det va ju as bra. ;O
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 09, 2007 9:22 pm

jaa en av dem bästa... artiklar som popcorn hade haft. ;*
Till överst på sidan Gå ner
eemeliee
By.your.side.
By.your.side.
eemeliee


Antal inlägg : 206
Age : 30
Registration date : 07-10-21

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 09, 2007 9:24 pm

tack för översättning! Smile
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 09, 2007 9:25 pm

okej. jag måste börja köpa mer tyska tidningar. = D
Till överst på sidan Gå ner
eemeliee
By.your.side.
By.your.side.
eemeliee


Antal inlägg : 206
Age : 30
Registration date : 07-10-21

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 09, 2007 9:27 pm

me too Smile
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 09, 2007 9:31 pm

äre bara jag som typ "gillar" att se saker som gör att dom inte framstår som perfekta? för jag tycker att det gör dom ännu mera underbara... att dom är så kända, men ändå som "dödligt" folk..
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimemån dec 10, 2007 7:06 am

asså jag fattar inte vad du menar spring, men haha osmarta jag -.-
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimemån dec 10, 2007 8:15 pm

haha, det va nog en väldigt konstig beskrivning.. men asså jag gillar att dom erkänner att dom oxå har brister och gör fel. det gör dom ännu mer underbara. =)
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimemån dec 10, 2007 8:23 pm

aoo,, då håller jag me dig! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimemån dec 10, 2007 8:41 pm

ahh, äntligen nån =D
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimetis dec 18, 2007 3:24 pm

superbra!! verkligen! :*
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 9:42 pm

de e så jävla kul när man ser att de gör fel eller nått tyvker jag (A) xD eller typ om bill skulle räcka ut tungan åt tom de skulle jag garva ihjäl mig åt eller nått liknde (A) för de e as kulerligt :] de e typ roligare när de inte e perfecta.
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:08 pm

haha, på zimmer483 dvdn så sitter dom typ och säger massa saker som gick fel och typ skyller på varandra osså blir Bill "sur" på att han får skulden (asså han typ låssas, lägger armarna i kors och putar med läppen och typ; nej, det var vårat crew) det är SÅ AS söTT ;D
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:09 pm

HAHAH måste SE! Very Happy så söött!! xD
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:10 pm

han är alltid söt (A)
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:12 pm

jadåå, speciellt där? xD
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:12 pm

haha, självklart. ABER, han är sötast utan smink och i mjukisbyxor (A)
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:13 pm

haha ja jag vet!! de e as sööööttTT! Very Happy haha (A)
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:14 pm

japp... SÖTT ;D
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:15 pm

hha SÖÖT spaaaMM xD
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:45 pm

men HAN ÄR JU SÖT ;D
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitimesön dec 23, 2007 10:46 pm

JAA Very Happy ofC! Very Happy

SÖT SÖT SÖT Very Happy

SPAAAMMM XD sry ..
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hur är Bill egentligen.. ! Empty
InläggRubrik: Sv: Hur är Bill egentligen.. !   Hur är Bill egentligen.. ! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur är Bill egentligen.. !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Bill eller inte Bill???
» Ne- Yo om Bill
» Sex med Bill
» BILL KAULITZ

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Bill |-
Hoppa till: