Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 blicken tbx. 8.december.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimelör dec 08, 2007 5:53 pm


8.e DECEMBER

berätta och diskutera allt hur ni tyckte dagen va..fick kanske nya kompisar???elleer allting va ganska drygt och krävs förbättringar


har ni några bilder att visa,? kanske video???
va ni inte däär??? men vill veta hur det gick så fråga häär!! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimelör dec 08, 2007 6:16 pm

för mig dagen börjades redan kl 5.50.. duschades och sen såg en läskigt film 2 gånger [jaa så tidigt på morronen.] + att jag va tvungen att städa mitt rum och diska allt som fanns i köket.. annars ingen stan.. :( heehhee.. jag packades upp och fur till min kompis.. som försenade oss.. och vi fick fara bråttom till bussen.. som för tur hade åxå försenats så vi missade inget..
Jaa vi sjöng redan i bussen och jag visste att det här skulle bli en bra dag.. först vi gick inte vi sprang till SF och jaaa folk redan fanns däär.. och som tur steff äntligen hade tågit med alla brev.. (A) yeeee... så när alla hade samlats.. vi gick till parken.. där medans jag och några till va upptagna med att ordna och klistra alla brev.. som vi va så duktiga på att skriva ... man såg att vissa lärde känna varandra ganska fort och det vart en stor stor + ... sen jaa brevet som innoficiella fakta säger blev bara 30 m lång men ändå för oss kändes det as långt.. xD* men jaaa... jag började frysa i fingrarna och vi gick mot Mcdonnalds..jaaa.. där vart det proppfyll och även Hamnmagasinet var stängd idag-!! Glömde jag nämna våran Nazzziiss Lisa{potatis_ } som sprang runt med svenska flaggan när de demonstrerade mot rassismen där ute i torget.. jaa sen som sagt vi placerades där nere på MVG och hade det as kul.. vi klisstrade afficher på väggen/lyssnade på musiken danke fuur{chocklad} för musik.. Very Happy och jaa sen vart det fotografering och allt annat.. hade kul som sagt.. även om antifans skulle inte spotta på oss.. fast det enda som sånna "anti rövar " har lärt sig säga e att TH suger.. men vi bevisade att vi e fler och dem har ingen chans att uppkäftas mot oss.. xD* jaa sista och den bästa delen vart att vi sjöng på torget.. det hade vi aldrig gjort förut.. och ni förvånade mig.. Very Happy det vart så kuul.. fast inte kul när alla mina grannar och klasskamrater stog där och glodde.. men min röst e svårt att inte känna igen "WE WANt tokio hOTEL" TYVär vid kl 15 gick vi.. men andra stog kvar och förtsatte sjunga.. fast en fråga vem va som tog den dära svenska flaggan..?? annars dagen va bra.. om inte bäst.. tacK hoppas att ni kommer fler gånger.. puusssss
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimelör dec 08, 2007 7:02 pm

dagen va helt underbar. det va första gången jag va där. och jag vart helt sjukt nervös innan, men det gick typ snabbt att få as mkt nya kompisar och vi va helt underbara på att sjunga. (A)
och det är jag som har den svenska flagga.. xD
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimelör dec 08, 2007 7:13 pm

hiihiii en fråga till vad heter alla på apberget.se annars?? (A) om ni har sånna.. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimesön dec 09, 2007 11:36 am

jag heter iaf smash_ på apberget... du är zimmer483 va? Smile
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimemån dec 10, 2007 9:13 pm

jag har tänk på en sak...
egentligen är det jäkligt patetiskt att bråka med antifans, då ger ju inte upp bara för att vi käftar tillbaka. dom tkr ju bara att det är roligt då.
liksom, vi kan ju inte tvinga hela världen att älska th bara för vi gör det. och dom kan inte tvinga oss sluta göra det heller.
att bråka över ETT BAND, musik, ETT BAND.. hörs det inte hur patetiskt det låter? egentligen... jag säger inte att th inte är värt att kämpa över. men äre inte bara jäkligt ovärt att orka bråka om det? det gör ju knappast saken bättre på någon nivå. om dom vill bråka kan vi ju liksom visa hur omogna dom är och bete oss som folk, som "vuxna" människor och inte som 3åringar som bråkar om en barbie lr nåt..
om vi verkligen vill bevisa att vi är starka, att vi är "bäst" är det enda vi kan göra att skita i dom och just go one..
missförstå mig inte nu. TH är verkligen det BÄSTA i mitt liv och kmr förmodligen alltid att vara det..
men snälla, SNÄLLA!! väx upp och inse hur patetiskt det är att käfta om det...
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst
Anonymous



blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetis dec 11, 2007 6:18 pm

Hejsan , missade meetingen , hur många var ni? var var den ? var är nästa?
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetis dec 11, 2007 6:21 pm

Hej hej... Very Happy jaa vi hade ett treff i UMEÅ den 8.e december..
jaaa från början va vi 21. sen delades upp och vi blev mindre.. Smile
nästa är runt 5.-6.e januari.. åxå Umeå! Smile
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetis dec 11, 2007 6:46 pm

skulle vi hyra lokal då lr? =)
jag kan typ hjälpa dig om du vill.
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetis dec 11, 2007 7:08 pm

jaa vi kan hyra lokaL!! kanske "lokalen" på röbäck?? 20 kr för en natt!! billit vah ;)?? men asså, när jag kom på måndag började alla mobba mig och Emma för att vi hade varit på thffc och sakt bah "åÅHH jag ÄLSKAR TH" och spottarna hotar oss med att spåtta på oss igen, och det känns inte bra för om jag går själv till bussen en dag så kommer jag att dö av spott och va helt mobbad a alla, fölr alla mobabr oss :\ MEN JAG BRYUR MIG INTE!! >_____< ni får komma och hjälpa mig om nån bråkar me mig för jag e värdelös, min bror ska i alla fall komma och skydda mig, xD och om de rör mig så säger jag till en fröken ( patetiskt men bra ) xD ajja, HJÄLP? ajja, thffc va i alla fall as kul och jag skulle vill hjälpa till att årdna sakerna och jag tänker komma på alla möten om jag får! Very Happy smilie
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetis dec 11, 2007 9:23 pm

det blir säkert as bra, vi får kolla upp det mer. det löser sig. =)
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimeons dec 12, 2007 6:49 am

aa de får lösa sig, annars xD
Till överst på sidan Gå ner
eemeliee
By.your.side.
By.your.side.
eemeliee


Antal inlägg : 206
Age : 30
Registration date : 07-10-21

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetor dec 13, 2007 7:57 pm

den 8:e var helt underbart, så bääst Smile
saknar er alla ;*
och det är alltid trevligt med nya medlemmar! Smile
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitimetor dec 13, 2007 8:23 pm

haha a de va as kul Very Happy

trevligt att träffa dig me ( ny medlem )
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





blicken tbx. 8.december. Empty
InläggRubrik: Sv: blicken tbx. 8.december.   blicken tbx. 8.december. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
blicken tbx. 8.december.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: FANCLUB [THFFC] :: Fantreffar | Meetings |-
Hoppa till: