Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Frågor från UK FANS..

Gå ner 
+2
SpringNicht
caramella
6 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimefre dec 28, 2007 11:50 pm

[p.s. jag ber ursäkt till tokiohotelfans.egetforum.se.. men när jag läste det här intervju idag.. och tänkte översätta... och sen såg det här.. tyckte att det va så värdelös att översätta samma sak.. som redan finns.. så hoppas detta forum har ingenting emot.....]

I November höll UK Street Team sin första UK Tokio Hotel fan meet-up (Fanträff). Alla på fanträffen hade möjligheten att lämna in frågor till bandet och de mest relevanta och lämpliga ställdes. Här är frågorna och svaren från Tokio Hotel. Enjoy!

Från Claire: Bill och Tom: Att fylla 18; har det levt upp till era förväntningar?
Bill: Ja, totalt! Vi har alltid väntat på det här! Det betyder frihet för oss. Det var anledningen till att jag gjorde tatueringen på min vänstra arm - vilket betyder "Frihet".
Tom: Nu kan vi göra vad vi vill - vi kan festa och ta en drink utan att bli kollade eller hitta en artikel om det i tidningen morgonen därpå. Det är äntligen ingen stor grej längre.

Från Susi: Ifall MTV Cribs skulle komma hem till er, vad skulle de då hitta?
Georg: Eftersom vi ala fortfarande bor hemma så skulle de hitta våra familjer, våra husdjur - vi har alla en hund och en katt - och våra rum med alla kläder och grejer som vi lämnade de när vi gav oss ut på vägen.
Tom (skrattar): De skulle inte hitta för mycket, vi tar alltid med det mest viktiga sakerna i resväskorna när vi reser. En titt inuti dem skulle förmodligen vara mer intressant.

Från alla: Tom - På EMA; gav Nicole (Scherzinger) dig en örfil efter vad du sagt på MTV om hennes `hål´?
Tom (skrattar): Inte alls. Vi träffade varandra och hade ett riktigt kul samtal - det var mycket roligt.

Från Mika: UK Street Team mötet var en riktig succé idag, vi planerar en till snart. Vad kan vi göra för att få er att komma?
Bill: Vi älskar verkligen att spela live och kan inte vänta tills att komma tillbaka till Storbritannien, men inget är bestämt än så länge.
(Den här översattes uppenbarligen inte som planerat. )

Från Rhiannon: Ifall ni var tvugna att gå på en maskeradfest, vad skulle ni då gå som och varför?
Bill: Jag vet inte faktiskt. Men när jag var yngre gick jag på en Halloween fest klädd som vampyr. Jag gillade verkligen det.

Från Kay: Ifall ni var tvugna att välja en lav era låtar att strippa till, vilken låt skulle ni välja?
Bill (skrattar): Jag skulle inte strippa alls!!
Alla: Nej, inte alls!

Från Sophie: Gustav och Georg - Några planer för piercingar och/eller tatueringar?
Georg: Jag har alltid velat ha en tatuering, men jag kan inte bestämma mig för vad jag skulle skaffa.
Gustav: Samma här. Jag skulle älska att ha en, men jag har fortfarande inte bestämt.

Från Kimmie: Hur många sockerbitar tar ni?
Tom: Jag tar inget socker!
Bill: En, ibland två.
Gustav: Jag tycker om när det är sött - oftast tar jag tre sockerbitar.
Georg: Jag vill ha mitt kaffe becksvart jag jag tillsätter inget socker.

Från Chaza: Vad är erat mest pinsamma ögonblick (och säg inte att det är med Georg!)
Tom: Människa, det var en svår fråga! Jag kan helt enkelt inte komma på något pinsamt ögonblick som inte involverar Georg...han är ansvarig för allt det roliga vi har (alla skrattar).

Baserad på alla inlämnade frågorna av nästan 70 fans, var den kommande den mest populära:

När kommer ni tillbaka för att rocka Storbritannien? Och om ni inte kan berätta för oss när, bara lova att ni gör det...
Tom: Som Bill sa, vi kommer definitivt tillbaka men ett datum har inte sats än.

Tack till UK Street Team.

Källa: http://tokiohotelamerica.com/?p=803
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 12:43 am

va sött =)
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 8:50 am

haha dryg fråga me kaffet ;P xD
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 9:56 am

haha, men det är ju sånt som man vill veta juu, ;D
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 2:09 pm

haha ja kanske det, emn de lät lite dumt, man dricker inte änns kaffexP
Till överst på sidan Gå ner
eemeliee
By.your.side.
By.your.side.
eemeliee


Antal inlägg : 206
Age : 30
Registration date : 07-10-21

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 7:55 pm

men det är ju kul att få veta sånt =)
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 9:27 pm

ja men de lät lite dumt som man ser på alla andra frågorna, bah tatueringar ( seriös fråga ) sen bah, SOCKERBITAR! Very Happy xD
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör dec 29, 2007 9:28 pm

ja, men asså.. det är sånt man VILL veta om folk, typ små saker ;S
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör jan 05, 2008 11:30 am

sött !!!
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör jan 05, 2008 9:41 pm

haha jaa ,men ändå de lät ganska sjukt x)!! Razz
Till överst på sidan Gå ner
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimetor jan 24, 2008 7:48 pm

sexyy hexyyy..
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimetor jan 24, 2008 8:50 pm

Jaoodå smilie
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitimelör apr 12, 2008 9:53 am

.alltid. smilie
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Frågor från UK FANS.. Empty
InläggRubrik: Sv: Frågor från UK FANS..   Frågor från UK FANS.. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Frågor från UK FANS..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: