Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 lite om th ..

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

lite om th .. Empty
InläggRubrik: lite om th ..   lite om th .. I_icon_minitimetis okt 16, 2007 6:25 pm

.Bandet Tokio Hotel kommer från ett Tysk stad som heter Magdeburg. De fyra ungdomar har sammarbetat med varandra i ett band väldigt länge. Förut spelade på olika klubber och Bill deltog även i ett tv-program! De fyra killarna i bandet heter Bill Kaulitz (1989), Tom Kaulitz (1989), Gustav Schäfer (1988), och Georg Listing (1987). De har spelat och sjungit tillsammans i många år.
När Bill vart bara 13 år gammal han deltog han i tyska "star search" som påminner om våra småstjärnor. Bill vann inte men han fick uppmärksamhet av en känd tysk musik producent Petter Hoffman! Han gillade verkligen killens röst och attityd och gav honom möjligheten för ett skivkontrakt och sa att han måste ta upp alla killarna på scenen och så bildades bandet "Devilish". Men med tiden började bandets producenter tycka att namnet var för galet och därför rekommendera de killarna att byta namn. Så skapades det idag kända namnet Tokio Hotel. Tokio är drömmernas stad för alla killar i bandet.. Dem gillar stora städerna och spela i tokio betyder deras framgångs toppen! ordet Hotel är någonting med deras livvstil att göra de ständigt tillbringar tiden på vägen och stannar på olika hottel!


Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

lite om th .. Empty
InläggRubrik: Sv: lite om th ..   lite om th .. I_icon_minitimefre nov 30, 2007 7:58 pm

jag vet jag vet,,
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

lite om th .. Empty
InläggRubrik: Sv: lite om th ..   lite om th .. I_icon_minitimefre nov 30, 2007 7:58 pm

jag vet jag vet,,
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

lite om th .. Empty
InläggRubrik: Sv: lite om th ..   lite om th .. I_icon_minitimetis apr 08, 2008 3:49 pm

;p
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Sponsored content





lite om th .. Empty
InläggRubrik: Sv: lite om th ..   lite om th .. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
lite om th ..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Historia :: Biografi |-
Hoppa till: