Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 tom bloggar..[oh! Canada]

Gå ner 
+2
MinBill
caramella
6 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitimetor feb 21, 2008 5:24 pm


orginell:
http://www.alloy.com/5/91/6497/1/ref/archive/5/91/


We came to Canada last Thursday, and we are in Toronto right now. I’m sitting in my hotel room, thinking about being here and I have to say we love it. We’ve done two performances, one in Montreal on Saturday and one in Toronto on Sunday night. In between that, we did a lot interviews. We were really surprised when we got here -- we expected that no one would really know us. We saw ourselves selling tickets for our shows on the streets to have at least a couple of people show up, but both shows sold out!!! Our fans were waiting for us everywhere – screaming, cheering, talking in German, singing our songs, and, might I add, were very good looking! I saw a lot of beautiful girls in both cities, which made me very happy!

Today, we went to the CN Tower, that was exciting -– it’s sooo high. Georg didn’t feel that well because he’s afraid of heights, but come to think of it, he’s usually afraid of something. Anyway, afterward we went to MuchMusic, where we were guests on a show. We taught the hosts some German words (that was really funny) and performed "Ready Set Go" live -- that was cool, too.

Well, I have to go ‘cause I need to pack my stuff. We’re flying to L.A. tomorrow. You should see my room -– my clothes are everywhere, it will take me hours to pack.

Well, talk to you soon -- take care!

-- Tom




tom bloggar..[oh! Canada] 18370217_23016640
tom bloggar..[oh! Canada] 18370369_23016623

Nu även Tom följer i Bills spår..
och har skrivit ett inlägg på alloy.com

orginall läs här:
“Frankly, it doesn’t bother me if people scratch me in the back or pull my clothes during a concert…But more seriously, we’ve already heard alarming stories about fans fighting during our concerts or in front of our hotels. Occasionally, when I’m on stage, I’ll even pick out and locate the fans who are behaving badly. Sometimes I want to just put down my guitar and ask them to calm down and behave, but that might really kill the atmosphere. The fans have to learn to control themselves. We’re just normal guys, and, frankly, if they really knew me, they wouldn’t want to see me so badly!”

+++ svensk översatt +++

Om ärligt, jag bryr mig inte om folk river mig på ryggen eller drar i mina kläder under en konsert... men seriöst vi har hört chockerande historier om fans som har slagits under våra konserter och utanför våra hotell.
Då och då, när jag är på scenen, skulle jag till och med kunna ta några fans och kasta ut dem som beter sig illa.
Ibland, under en konsert, känner jag bara för att ställa ner min gitarr och be dem att sköta sig, men det skulle verkligen döda stämningen. Fansen måste lära sig att kontrollera sig själva. Vi är bara normala killar, och Frankly, om dem verkligen kände mig rätt, så skulle dem inte så gärna vilja träffa mig!


källa: kaulitz.org
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: Sv: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitimefre feb 22, 2008 9:00 pm

vafan menar han att man inte vill träffa han O__o?! :om dem verkligen kände mig rätt, så skulle dem inte så gärna vilja träffa mig!
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: Sv: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitimeons feb 27, 2008 9:09 am

ååååååååh, nnaaaaw TOMI !!! smilie
Till överst på sidan Gå ner
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: Sv: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitimeons feb 27, 2008 9:02 pm

Citat :
Då och då, när jag är på scenen, skulle jag till och med kunna ta några fans och kasta ut dem som beter sig illa.
Ibland, under en konsert, känner jag bara för att ställa ner min gitarr och be dem att sköta sig, men det skulle verkligen döda stämningen

ååh håller med honom.. ^^ Mad

Citat :
om dem verkligen kände mig rätt, så skulle dem inte så gärna vilja träffa mig!

nobody's know.. smilie
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: Sv: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitimelör mar 01, 2008 10:29 pm

hah, vad söt (A)
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: Sv: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitimetis apr 08, 2008 4:28 pm

söttttttt !!<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Sponsored content





tom bloggar..[oh! Canada] Empty
InläggRubrik: Sv: tom bloggar..[oh! Canada]   tom bloggar..[oh! Canada] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
tom bloggar..[oh! Canada]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tom bloggar..

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Tom |-
Hoppa till: