Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimeons mar 05, 2008 5:00 pm

De lämnade skolan med betyget 1.8! Trots megastressen har Tokio Hotel-tvillingarna tagit skolan seriöst och har nu fått toppbetyg! Exklusivt i Bravo!

Tokio Hotel har just just erövrat Usa! Och trots den eviga stressen som rockstjärnor har tvillingarna Bill och Tom (båda 18 ) klarat deras "Realschulabschluss"!
Och det med skyhöga betyg: Fem 2.or och en 1:a!
( 1 är det bästa och 6 är det sämsta.)
Bill and Tom pratar om deras skolerfarenheter och betyg, exklusivt i Bravo!



Bravo: Graulerar! Är ni glada att ni klarade skolan?
Bill: Oh, yeah! Vi är verkligen glada att vi äntligen kan lämna det här kapitlet bakom oss. Tom och jag har förstört och bränt alla böcker direkt efteråt...

Bravo: Hur har ni klarat skolan med så bra betyg, trots all stress?
Tom: För det första: Det var hemskt för oss! (skratt)
Bill: Vi kunde inte tro det heller. Vi var ofta nära att säga:"Glöm det!". Vid 18 års ålder är vi inte längre i skolåldern-vi var inte tvugna att göra det. Men vi är prefektionister och vi försökte klara det. Så vi sov mindre och jobbade mer.
Tom: Vi pluggade 12 timmar varje dag i 7 dagar före examen!
Bill: Och den veckan så hade Georg och Gustav helt ledigt. LEDIGT! Vi känner inte ens till det ordet.

Bravo: Ni jobbade på skolan via internet. Hur funkade det?
Bill: De skickade material hem till oss. Vi var tvugna att arbeta oss ingenom det och senad skicka tillbaka det.
Tom: Vi kunder organisera tiden fritt-det var bra! Men vi var tvugna att skriva allting för hand, att fuska var inte möjligt...

Bravo: Inte heller på slutexamen?
Bill: Neeej! Tom och jag satt ensamma i ett rum med läraren. Han kunde hela tiden se våra papper...
Tom: Förutom det så satt vi för långt ifrån varandra för att kunna fuska. När vi gick i skolan som förut gjorde vi det hela tiden. Vi delade den lärande delen.

Bravo: Ni har båda extrema nerver, eller hur?
Bill: Jaaa! Vi kunde knappt sova på hela veckan före! Tom och jag var så nervösa! Vi pluggade till långt in på natten och gick upp klockan sex på morgonen.
Tom: Jag känner mig alltid så sjuk före prov, som om jag skulle spy... Lyckligtvis gick det aldrig så långt.

Bravo: Hade ni en liten rädsla att lärarna skulle vara elaka mot er, bara för att ni är killarna i Tokio Hotel?
Bill: Självklart! Vi visste inte om dom hade fördomar eller tänkte: "De här stjärnorna tror de får betygen som en present".
Tom: Men vi skrev samma examen som alla andra elever och kunde inte fuska. Kanske läste dom igenom våra examenprov två gånger bara för att vara säkra! (skratt)

Bravo: Förut har ni ofta haft problem med era lärare. Hur var det den här gången?
Bill: Den här gången var lärarna vänliga mot oss.
Tom: Men jag har ett ogillande mot lärare allmänt. Vi såg dom helt enkelt väldigt sällan. Om vi hade sett dom dagligen hade vi nog haft lite problem med dom.

Bravo: Vilka ämnen gillade ni?
Tom: (skrattar högt) Alla var hemska! De var de värsta veckorna i våra liv!

Bravo: Betyder det: Aldrig mer skola?
Tom: Låt oss säga att biologi kommer att vara aktuellt i mitt liv! (skratt)
Bill: Bandet kommer alltid först. Men när vi gjorde det här visste vi att vi kan göra "Abitur"
Tom: Men vi har inga planer på att göra det i framtiden.

Bravo: Varför är era betyg exakt likadana?
Bill: Det är en tvillingsak igen. Vi kunde inte heller tro det när vi såg det.

Bravo: Vad händer nu?
Bill: Våran Europa truné kommer att börja med en helt ny scen. Sen kommer vi att komma tillbaka till USA. Och tyvärr kommer vi bara att ha en dag ledigt emellan...


Här är betygen:

Tyska: VG
Matte: VG
Engelska: VG
Historia: VG
Biologi: VG
Geografi MVG
Anmärkning: Eleven ovan har rätt att besöka gymnasiet "Oberstufe". Han tog del av Franska-studie gruppen.
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimeons mar 05, 2008 9:08 pm

Duktiga ungar smilie

fina betyg med :O hur fan kan man xD? jag komemr få ig på hk ..
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimeons mar 05, 2008 10:10 pm

jag har faktisk åxå VG på historia tom
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimetor mar 06, 2008 12:24 am

Ohh Smile vad gör man i historia -.-? jaja man hör det på namnet forskar i historien.. men de suger säkert..
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimetor mar 06, 2008 1:05 am

du går visst i högstadet malin? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimetor mar 06, 2008 7:50 pm

ojoj xD
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimefre mar 07, 2008 12:03 am

jaa de gör jag i 7an, och jag e osmart juh Smile xd
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimelör apr 12, 2008 9:28 am

asså mvg på geografi, det är fan skills den enda geografi jag ens bryr mig om är typ tysklands xD
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitimelör apr 12, 2008 9:42 am

HAHA!
dom är så NAW ! :*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^   exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^ I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
exklusiv till bravo. Bröderna Kaulitz har klarat skolan ^^
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» TOM KAULITZ
» Mazini den nya Tom Kaulitz??
» BILL KAULITZ
» Bill Key Kaulitz?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: