Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Taff 11.03.08, Verruckte Fans

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Taff 11.03.08, Verruckte Fans Empty
InläggRubrik: Taff 11.03.08, Verruckte Fans   Taff 11.03.08, Verruckte Fans I_icon_minitimetor mar 13, 2008 11:08 pm

Taff 11.03.2008 Tokio Hotel , Verrückte TH fans
(Susanna)


KOLLA RAPPORTAGE

snabbt översättning av .guna.

Hon är otroligt kär i Bill, det är ingen fara, tusentals människor inte
bara i Tyskland är galna i honom, men Susann är ingen tonåring- hon är 36 år gammal, gift och med 2 barn. För Bills skull hon är redo för allt, även att lämna sitt familj.
i liten stad- Vittenberg, i Tyskland. runt matbordet sitter vanligt familj, son- Kevin, dotter- Rikke. typisk tysk familj??
NEJ! Här är Susann och här är Bill från Tokio Hotel- hennes stora kärlek.

Susanna: "Jag hade aldrig, tänkt om att detta skulle göra så stor intryck på mig.."
Susann lärde känna Bill genom tv:n "Jag såg den 15 åriga killen och min hjärta började slå snabbare. För mig är det utgör ingen problem, eftersom han är i samma ålder som mina barn! "

Varmkorvar just nu är inga vanliga, korvar. Susann skär ut på dem, TH namnet..
Sonnen: Nu är dem även på korvar.. Jag kan inte ens kolla på dem! det är så löjligt!
Men Susann, bryr sig inte om detta! Hon kysser afficher! Tokio Hotel blev hennes hela livs mening! "Jag har alla deras album, alla singlar, DVD! Jag köper allt som är med tokio hotel att göra!"

Men ikväll, måste familjen träffa en schock till.. Susann vill att Bills ska
stanna med henne, för evigt... " Jag har tänkt att göra bills stjärn tatoo på mitt handleden.."
Ja dem är verkligen schokerade.
Son: "Hela året, allt snack är bara runt tokio hotel."
Ni lätt kommer att känna igen hennes rum. I föräldrars sovrummet, allt
påminner om Tokio Hotel.
Susanna: "Dem utstrålar så positiv strålning när dem står på scenen.. Jag vaknar på morgonen med tanken om dem, sen hela dagen tänker jag bara på dem, och sen när jag gå och lägger mig i drömmar tänker jag på dem."
Man: "Jag försöker kliva upp och lägga mig, medans det är mörk ute , för att slippa se dem alla poster, för att kunna sova ordentligt. Bara på sånt sätt kan jag överleva denna situation med Bill"
Susann går till tatuerings salong: "Hur kommer min familj att reagera, har jag ingen aning"
Man: "Jag tycker synd att hon ska göra tatuering.! Men henne ska du inte övertala- Om hon få nånting i sitt skalle, så ingen kan övertala henne för att göra motsatset. Hon gör det hon själv vill. "
Susann: "Jag är så lycklig nu, jag gjorde tatuering med Bills stjärna"
Vad kommer om detta säga hennes familj?
Man: Ändå gjorde hon det som hon ville.
Susann: Jag brydde mig inte så värst hur min familj skulle reagera. Jag visste att de inte skulle bli så väldigt glada.

Hon bryr sig inte. Hon lever i sitt dröm värld.
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Taff 11.03.08, Verruckte Fans Empty
InläggRubrik: Sv: Taff 11.03.08, Verruckte Fans   Taff 11.03.08, Verruckte Fans I_icon_minitimetis apr 08, 2008 4:06 pm

ohhh,nice!
jag vill också ha tatuering :(
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

Taff 11.03.08, Verruckte Fans Empty
InläggRubrik: Sv: Taff 11.03.08, Verruckte Fans   Taff 11.03.08, Verruckte Fans I_icon_minitimeons apr 09, 2008 2:53 pm

raportage flyttas till diskusioner.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Taff 11.03.08, Verruckte Fans Empty
InläggRubrik: Sv: Taff 11.03.08, Verruckte Fans   Taff 11.03.08, Verruckte Fans I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Taff 11.03.08, Verruckte Fans
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» ^TH fans mot Peter One.
» Tyska och Belgiska fans
» Israeliska fans. "want tokio hotel back"
» BREV TILL Tyska Fans!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Allt om Tokio Hotel |-
Hoppa till: