Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Linda svarar.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Liinda
Bill- en kille eller tjej?
Bill- en kille eller tjej?



Antal inlägg : 2
Age : 30
Registration date : 08-02-16

Linda svarar. Empty
InläggRubrik: Linda svarar.   Linda svarar. I_icon_minitimelör maj 24, 2008 8:57 am

namn: Linda

är känd mer som:

bor i: Smålandsstenar

ålder: 14 fyller 15 den 12 September Smile

Hur länge är du Tokio Hotel fan?: Hur länge jag är ett Thfan ? Eller hur länge har jag varit Thfan. Hmm. Jag kommer gilla TH hela livet. Det är jag helt mega säkert på. Och jag har la gillat TH inte ens ett halvår. Började nog lyssna på dom på ett lov. Har nästan inte tänkt på att dom finns. Men jag gillade dom direkt och sa vafasen jag inte har tänkt på dom innan. Jag såg dom på MTV awards. Då tyckte jag absolut inte att dom va dåliga. Men jag har liksom inte tänkt på dom så. Så jaa. När jag började gilla dom gjorde jag allt för att veta mer om dom direkt så. Och fasen va chockad jag blev av alla fansen :O Haha Very Happy SÅ himla många ! Smile

första intryck:

Hur bete du emot dem som har dåligt åsikt mot tokio hotel: Asså. Ärligt så är det bara jag som illar Th i mitt "tjejgäng" Och dom hatar TH kan jag säga. Men asså. Vi alla har egna idoler. Jag gillar inte deras band dom gillar och dom gillar inte TH. Så är det bara. Vi gör helst inte så stor sak av det. Men jag brukar smälla till dom om dom säger att Bill är bög eller likna en tjej. Men det är nog mer mest på skoj så. Jag smäller ju inte till dom värsta hårt. Utan jaa. ;)

Har du sett tokio hotel live ? [issåfall hur gick det] Neej =/ Asså jag tycker jag är ganska liten för att typ flyga till ett land där jag inte varit innan. Och jag skulle absolut inte få åka själv. och mina vänner gillar ju inte TH. Och plus att min engelska äe ursel. Men jag ska självklart åka utomlands och se dom! Helt mega säker ! Very Happy

Hur aktiv du kommer att vara?? aktiv på denna sidan ? Jag loivar att jag tittar in den varke dag iaf Very Happy OCh så ska jag försöka förstå mig på sidan också ;)

När och var fick du veta om det här ställe? Enn mail kom Very Happy

Tycker du är Musik eller själva killarna viktigare? Både och. Bill och Tom är ju så jäkla läckra Smile Men utan musiken skulle vi ingen få veta att dom fanns.

Berätta nåt mer om dig
Vad vill ni veta då ? Ni kan ju ta och skicka ett mail till mig eller besök min Blogg. http://liindabui.blogg.se
Hmm. Annars kommer mina föräldrar från Vietnam. Och jag själv är född här i Sverige. Så jag är uppväxt här. Och min högsta önskan är nog att få åka på konserter med TH och t o m vinna meet&greet pass. Det skulle inte va dumt Smile
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Linda svarar. Empty
InläggRubrik: Sv: Linda svarar.   Linda svarar. I_icon_minitimelör maj 24, 2008 9:26 am

Hej, Linda, va kul beskrivning..
fick veta så mkt nya saker.. Smile
men hur som helst, hoppas du trivs här, och
för alla frågor, så vänder du mot mig. =)
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Linda svarar. Empty
InläggRubrik: Sv: Linda svarar.   Linda svarar. I_icon_minitimesön maj 25, 2008 5:51 am

Hej Linda ! xD
snyggt namn,jag heter Lina xD
Höhö,Very Happy
kommer du att vara på THFFC eller bara vara på hemsidan? Smile
för vi har ju "möten" i Umeå.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Linda svarar. Empty
InläggRubrik: Sv: Linda svarar.   Linda svarar. I_icon_minitimelör jun 21, 2008 2:09 pm

Jaa. men ändå kan du chatta här tillsammans med oss. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Linda svarar. Empty
InläggRubrik: Sv: Linda svarar.   Linda svarar. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Linda svarar.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Medlemskap. | Presentation. :: Nyss registrerade. |-
Hoppa till: