Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bills Blog i VIP Hemsida.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bills Blog i VIP Hemsida. Empty
InläggRubrik: Bills Blog i VIP Hemsida.   Bills Blog i VIP Hemsida. I_icon_minitimelör jun 21, 2008 10:40 pm

I Den speciella Tokio Hotel VIP hemsidar Bill publicerar sitt Nät-blogg
Bills Blog i VIP Hemsida. 2ikxf8l

1. Jag är så glad att komma tillbåcks. Ni kan inte fatta hur härligt känns det.
Vi är just nu i NewYork, vi kom hit mitt på dagen i fredag. Nästa dagen vi var tvungna
att kliva up redan vid kl. 5.00.. Och det var elakt, men det som händer här, känns inte så jobbigt det är fantastisk att befinna sig i staterna.. På lördag så spelade vi i Bamboozle festival där fick vi ett ton med skoj, jag var så lyckligt att jag fick komma upp på scenen igen.
I Söndag hade vi en ledig dag, därför vi som ut verkligen länge. Efter det när jag och Tom klev up, så gick vi och tog lite kaffe, och under dagen vi låt oss göra en resa på några bar i NY . Våra nästa 7 dagar kommer vara upfyllda med promotion och händelser i NY. Om hur gick det kommer jag berätta på måndag, jag ska snacka med er ganska snart igen.
o5.o5.2oo8

Bills Blog i VIP Hemsida. Xojlzo
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Bills Blog i VIP Hemsida. Empty
InläggRubrik: Sv: Bills Blog i VIP Hemsida.   Bills Blog i VIP Hemsida. I_icon_minitimesön jun 22, 2008 10:55 am

Naaw.han är så söt. Very Happy
Jag vill vara på en bar och träffa dom ffs .xd
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
 
Bills Blog i VIP Hemsida.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bills nya nagellack!!!!
» bills dockor
» Bills Blogg!
» Bills nya stil.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Bill |-
Hoppa till: