Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Guna_liebt_Gustav.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitimesön jun 22, 2008 8:25 am

Hej folk. jag är en liten 17 år gammal flicka som heter Guna. Jag tycker om och samla på fjärilar. och lyssnar på tokio hotel.. Mest tycker jag om tauzend mjeere och monsuuuun. men jag gillar också Bill. fast kalla mig inte emo för det. På fritiden så brukar jag vara mest med kompisar och sånt... äh.. ni vet altså

LOLLipop Laughing
Jaaa.. först vill jag säga. att samla på fjärilar slutade jag för 15 år sen. ^^
jag måste erkänna att jag kan inte baka alls. ^^ men jag kan rita. cheers
Först för att Presentera Mig. Vill Jag säga att jag är Exklusiv,Unik, Speciell och
jätte sär människa. blommor Det som gäller Tokio Hotel. Så Jag är stolt, att jag verkligen
har gått genom Monsuner med TH ^^ HEHE! nu ska jag börja mitt kända berättelsen om den exklusiva SpeCial*G . I can remember that day still clearly. It was raining outside, so I decided to watch few music channels. I switched VIVA on and suddenly I heard melody that took my heart so deeply. Lyrics and melody of the Durch Den Monsun were the way my feelings were. puss*:* [det var brev till TokioHotel] heheee... jag har hemma hela 30 meter lång brev till Dem.. Jippii.. xD fast har inte råd att skicka bort den. *scheisse* Very Mad
Jag akcepterar även dem som hatar TH därför har jag slutat sjunga TH allsång på torget.
Näe egentligen jag hatar THhaters. devil men dem har blivit mindre nu. Sista gången när jag och [billkaulitz] gick med th flagga förby Mcdonalds seriöst ingen stirrade. Very Mad Twisted Evil
baah. mitt bästa dag i mitt liv var 3.o9.2oo7.* Don't tell mama festival i Riga.! altså jag står där och plötsligt framför mig, kommer ett äkta tom och jag skriker som Fan "TOM TOM TOM" och vetefaan.. vet vad han gör?? han ser mig, han pekar på mig, [under Leb die secunde] han he vatten över mig, och hans flaska studsar mot min skalle. !! Sen kommer Georg.. JAG skriker.. Georg.. Georg.. han hör det det och börjar ler. fattar ni.. ? sen kommer Bill och sjunger Heilig och kollar mitt i mina ögon och gör en konstigt grimage.. [men fitthora som stog bredvid mig påstog att Bill kollades i hennes ögon..fast hon va skitful, och jag stog närmare Bill] typ 2 meter.. SEN en tjej som stog bakom mig, gav en teddybär att kasta och vet ni vad som hände..? Tom såg det, och vände på Gitarr, för han trodde jag skulle träffa han.. för teddybjörnen såg stor ut.!! aah.. jag döör.. Fast under IN DIe Nacht blev jag utslängd från konseerten.. men då började dem spela Rette Mich.. och jag fur och räddade Bill.. slutade NICHt so GUUUT!! gråter
annars. vill jag blir mer aktiv i detta forum.. altså jag nästan slutade med TH på grund av fitt skolan.. men nu är jag tbx och är glad om det.. Om THFFC kan säga bara dem bästa ord. Joo klart den första mötet var den bästa.. och de bästa minnen i hela mitt liv.. MEn jag gillar även nuvarande THFFC.. Underbara tjejer.. som är duktiga på att kladda. !!! äh! tänkt att jag var med på Scream Contest... och fått den 16.e plats... king lol!
annars har jag två hundar hemma. en Schäfer och en halvschäfer .. Very Happy Jag har en mamma som heter Selma. OCh en bror som heter Edward. Min pappa bor i Lettland. och har totalt "vergessen mich" glömt bort mig. men jag brukar ibland fara till Lettland. Jag kan lettiska.. men med varje dag det blir värre och värre. Mad
Hmm.. .Glam. super med små barna drink .. egentligen jag känner inte att jag har någon
ålderskillnad mellan mig och Lina[billkaulitz] Hon är en häärlig flicka kan jag säga. ahh nästan alla i THFFC är as härliga.. utan THFFC så skulle mitt liv vara ganska tomt, och då kanske jag skulle vara likaaktiv som nu... men åååh?? jag typ ändå har inte berättat mkt om mig.. men hoppas ni ändå läser detta mardröm... nu är jag as trött och vill lägga mig.. Sleep Sleep
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 27
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Sv: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitimesön jun 22, 2008 10:51 am

Naaaaw Very Happy
Jag vill också vara på konsert.
Haha,ingen åldersskillnad mellan dig och mig,även fast det är typ 5 år XD Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Sv: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitimemån jun 23, 2008 1:39 am

Åh du lilla alkis drink värför ska du berätta till alla att du är UNIK???
och sen värför ska du skryta så mycket om grejer som har hänt för 1 års sen??
JAJA .. lyckligaste dag i ditt liv och??
Och en sak till!! du nämnde ingenstans Mig. :O blush
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 27
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Sv: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitimemån jun 23, 2008 9:13 am

Guna är liten alkis baby drink
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Sv: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitimemån jun 23, 2008 10:28 am

Vad bra att du har börjat älska Tokio Hotel lika mycket som förut, vi har saknat dig söta Guna! smilie
THFFC är det bästa som finns och då spelar det absolut ingenroll hur gammal nån är, alla är välkomna och lika älskade för det. (A)

En dag ska vi nå fram till Tokio Hotel med våran kärlek, det är jag säker på. Det gäller bara att kämpa! ;)


"Together we'll be running somewhere new, trough the monsoon!"
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 27
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Sv: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitimefre jan 02, 2009 10:52 am

Jag tror nog inte att vi kommer nå fram till Tokio Hotel med våran kärlek längre.
Alla har typ glömt bort THFFC.
Och det händer ingenting nytt.
Vad hände med att alltid kämpa för Tokio Hotel?
Nja. Hm...
Men jag vill absolut fortsätta med THFFC.
Kan ingen typ.. starta upp igen? O.o
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Sponsored content





Guna_liebt_Gustav. Empty
InläggRubrik: Sv: Guna_liebt_Gustav.   Guna_liebt_Gustav. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Guna_liebt_Gustav.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Medlemskap. | Presentation. :: About Me.-
Hoppa till: