Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 alllt om MTV EMA

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

alllt om MTV EMA Empty
InläggRubrik: alllt om MTV EMA   alllt om MTV EMA I_icon_minitimefre nov 02, 2007 4:46 pm

Här kommer lite mer från gårdagens MTV European Music Awards! Börjar med Bills tacktal när de tog emot priset för "Bästa Inter Act".

"Jag tror inte att ni kan föreställa er vad det här betyder för oss. För två år sedan var det mest spännande som hände att vi släppte vår första singel i Tyskland, Durch den Monsun. Och nu är vi här, på den här scenen, med alla dessa stora internationella artister. Och vi får det här priset... Och... det är tack vare er. Alla våra fans i hela Europa - det här priset går till er! Tack så hemskt mycket, vi är så stolta! Tack!"

Strax innan EMA intervjuades killarna av Markus Kavka, och Bill sa då detta:
"Det är en häftig känsla att vara nominerad tillsammans med sådana här artister, men det känns samtidigt inte så bra eftersom vi inte har någon chans att vinna!"

Men genom att vinna priset för "Best Inter Act" (bästa kontakt mellan band och fans) visade de hur nära de verkligen är sina fans. Stort grattis till killarna, och stort tack till alla fans som röstade!

De andra artisterna hade sitt att säga om killarna också. Många var det som nämnde killarna, och de flesta hade bara gott att säga om dem. Men Wyclef kunde inte låta bli att dissa Bill... När han på röda mattan fick frågan vilken kvinna som hade mest stil under kvällen, svarade han:
"Joss Stone såg fantastisk ut och även Nicole Scherzinger hade extremt mycket stil. Men Bill från Tokio Hotel med sin glittriga jacka skulle kunna få till och med Michael Jacksons ögon att fuktas! (blinkar)" han kan knulla sin mama säger jag bara!!

Mer från EMA kommer att dyka upp bland intervjuerna och artiklarna under de kommande dagarna.
Till överst på sidan Gå ner
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

alllt om MTV EMA Empty
InläggRubrik: Sv: alllt om MTV EMA   alllt om MTV EMA I_icon_minitimetis nov 27, 2007 4:30 pm

GRATTTIS mina älsklingar..

hahaha xD minns hur jag och du skrek..
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

alllt om MTV EMA Empty
InläggRubrik: Sv: alllt om MTV EMA   alllt om MTV EMA I_icon_minitimetis nov 27, 2007 4:50 pm

.AAAaaaAAA men duuu..
.Och minns hur jag och du slängde ut LP skivor..
..hahaha värdaste minnen på läääängee..
..Med BH ut på gatan!! yäääääaaah TH vannn. ;D*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





alllt om MTV EMA Empty
InläggRubrik: Sv: alllt om MTV EMA   alllt om MTV EMA I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
alllt om MTV EMA
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: Arkiv :: Arkiv-
Hoppa till: