Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimeons nov 21, 2007 6:11 pm

De är berömda, fansen älskar dem, men..hur hanterar Bill, Tom, Gustav och Georg stressen?
Var de än går så är fansen där, skriker efter dem. Killarna reser från stad till stad över hela Europa - Italien, Frankrike, Spanien, England, Sverige - och naturligtvis Tyskland. Under en lång tid har Bill, Tom, Gustav och Georg inte haft någon fritid. Deras scheman är fullbokade med intervjuer, fotograferingar, konserter, videoinspelningar, inspelning i studion, autografsessioner. Hur hanterar pojkarna detta fantastiska men också tuffa rockstjärmneliv.

I en exklusiv intervju för Bravo avslöjar pojkarna allt...


Bravo: Ni har precis gett en konsert i tyskland, vunnit priser som MTV Europe Music Awards - hur känns det?
Bill: jag är lyckligast just nu i detta ögonblick än jag varit under hela året. Att vi vann EMA är helt fantasiskt för oss. Fans över hela Europa röstade på OSS. Det innebär att allt vårt hårda arbete detta år har lönat sig. Om jag ska vara ärlig så har saker och ting inte varit särklit bra med mig under en lång tid nu.

Bravo: ÅH, vad är det som är fel?
Bill: Vi har varit ute och rest hela året. Från stad till stad, från land till land. Vi har haft så mycket saker att göra. Under tiden så tappade jag bort mig själv lite - Jag skulle velat ha varit hemma mer.

Bravo: Du har bränt ut dig?
Bill: ja, det finns stunder då allt bara är för mycket. Då klarar jag inet av att gå vidare. Jag vaknar på morgonen och tänker: "Jag klarar inte av att le in i ytterligare en kamera idag". Jag känner mig bara tom, jag vill inte gå up ur sängen och jag vill bara ha ledigt.

Bravo: Under dessa perioder blir det då också stress i bandet?
Naturligtvis, det händer. Under vår stora turné så var vi tillsammans dag och natt.
Då vill man inte se varandra på ett tag. Det händer dock sällan med oss - men all måste vi få tid för oss själva. Speciellt då jag blev sjuk under europaturnén. Jag låg sjuk för första gången under hela året med en ordentlig förkylning - konserter fick ställas in.

Bravo: men vågar ni ta paus då det blir för mycket?
Tom: Naturligtvis. när vi behöver ledigt får vi det. Men vi är också arbetsnarkomaner. Att vi håller tillbaka händer sällan. Vi är normalt sett aktiva hela dygnet.

Bravo: vad hjälper mot stressen?
Bill: Jag skulle verkligen vilja ha någon vid min sida som inte har någonting med bandet att göra; en flickvän. Efter att bandet slog igenom har jag inte haft någon. Men jag letar fortfarande efter den stora kärleken.

Gustav: Ja, ja hitta den stora kärleken är något hjag vill också - speciellt eftersom hon kan ge mig en ryggmassage efter en konsert. (flin)

Bravo: När kommer ni ta ledigt?
Georg: I sluitet av året kommer vi segla bort. Vi kommer resa till en liten ö någonstans på planeten. Vi kommer inte resa tillsammans. Efter det känns det roligt att träffas igen och vi får full kraft inför 2008
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimetis nov 27, 2007 6:44 pm

Maoo smilie skriv mer Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimetis nov 27, 2007 6:44 pm

jaa men klart. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimetis nov 27, 2007 7:41 pm

aa men sötisar mina. :*
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimetis nov 27, 2007 7:51 pm

:] va görru?
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimemån dec 10, 2007 9:03 pm

asså, det är typ ändå synd om dom. tänk om dom en dag bara vaknade upp och sa; nej, vi orkar inge mer!
fatta va gjorden skulle gå under. ;O
Till överst på sidan Gå ner
someone
Livet är sammanband med TH
Livet är sammanband med TH



Antal inlägg : 130
Age : 30
Registration date : 07-11-27

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimetis dec 11, 2007 3:41 pm

ja, asså jag skulle bli as ledsen :(
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitimetis dec 11, 2007 5:28 pm

ja, vem skulle inte det? :(
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! Empty
InläggRubrik: Sv: Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!   Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tokio hotel - "Sometimes, it is just to much!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Israeliska fans. "want tokio hotel back"
» "christmas calendar 2007 from Tokio hotel!" -
» TH AMERICA!
» TOKIO HOTEL NYA SINGLE 16.11 "An deiner Seite (ich bin
» Top 10 av Tokio Hotel

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: