Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bravo nr 19

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimesön dec 02, 2007 1:35 am

Vad gör Tokio Hotel I turnébussen? Vad har Bill på sig då han sover? Vad brukar killarna prata om? Var håller groupiesarna till? Bravo följer med killarna under 48 timmar exklusivt på deras 483 turné

När turnebussen svänger runt hörnet så möts den av ett hav av skrik. ”Där kommer Tokio Hotel!” fansen är som galna. Tyvärr för dem så parkeras bussen bakom ett högt stängsel och inga tillåts komma bakom stängslet. Ingen? För Bravo så gör Bill (17), Tom (17), Gustav (18 ) och Georg (20) ett undantag. Vi spenderar 24 timmar backstage med killarna på deras 483 turné inkluderat övernattning på bussen.

Men låt oss börja från början. Killlarna kommer försenade ut från hotellet i Stuttgart, kliver in i bussen och anländer till Schleyer arenan. Det är här bandet kommer spela ikväll. De vaknar till då en svart mini med rosa Tokio Hotel logga på taket plötsligt dyker upp i filen brevid. ”Vilket fantastiskt fan!” ropar Bill och vinkar till tjejen i bilen. Hon blir glad, lutar sig ut genom bilen och vinkar förvånat tillbaks. ”Gud, snälla titta på vägen!” skriker Tom åt henne. Lyckligtvis så är koncentrerar sig tjejen på sin körning igen och ingenting händer.

Backstage på arenan är maten färdig. Turné-kocken Jutta har lagat hälsosam mat till killarna. Efter maten är det dags för soundcheck, radio och tidningsintervjuer. Direkt därefter går de till omklädningsrummet. ”Bara två timmar till konserten börjar” noterar Bill. ”Vi är fortfarande nervösa. Så mycket saker kan gå fel. Förra gången så snubblade jag över ett mjukisdjur och jag slog mig i ansiktet med mikrofonen. Jag trodde att jag började blöda men lyckligtvis var det inte så illa. Men en av våra kameramän föll från scenen och landade på hakan” De fyra killarna knackar i väggen för tur. ” Vi är glada att inget allvarligt hänt oss än så länge”.

Efter detta så spelar Bill och Tom bordtennis. ”Giganternas Spel” kallar Bill det. Båda ger sitt bästa men Tom vinner. ”Det var väl ingenting” retar han sin bror.

Klockan halv åtta går killarna ut på scen och spelar i en och en halv timma inför 8000 fans. Helt slutkörda så återvänder de sedan tillbaks till hotellrummet. ”Av en ren tillfällighet har jag rum nr 483” skrattar Bill. Väl inne på sitt rum så slänger han sig ner på den stora sängen, sätter på teven och slappar.

Efter att ha duschat så är det dags att lämna hotellet och bege sig till nästa stad. Bravo följer med. Efter att ha signerat autografer till hundra fans som väntar utanför hotellet så åker den stora bussen iväg. Inuti bussen är allt väldigt lyxigt. ”Det är en väldigt modern buss” säger Georg glatt.

I loungen i bussen så äter killarna kvällsmat. Bill visar ett sår han har på armbågen. ”Det är för att Georg släpade kmig längs mattan häromdagen” skrattar han. Sedan börjar killarna prata om körkort. ”Vi vill verkligen ha våra när vi fyller 18” förklarar Tom. ”Vi har redan gjort alla våra körlektioner vi behöver men teorin har vi inte hunnit gå igenom ännu”.

Det är nu dags att lägga sig. Alla killarna har en extra stor säng med egen teve. Har det redan varit groupies i Toms säng? ”Inte ännu” säger Tom. "När vi turnerar är vi alltid helt slutkörda och jag vet inte ens om det kommer funka i den här sängen. Bill vill inte veta av några groupies ombord på bussen”
”Om jag skulle vakna på morgonen och det ligger en tjej i Toms säng så skulle jag bli chockad först och sedan skynda mig att slänga på mig de första kläderna jag hittar. Jag sover ju bara i boxershorts.”

Klockan två på natten är det då läggdags. ”Gustav snarkar lite” flinar Georg. Men då jag klappar i händerna så tystnar han igen. Och sedan är det helt tyst i bussen. Det sista ljudet man hör innan man somnar är motorns brummande.
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimesön dec 02, 2007 6:03 pm

NaaWW :]
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimefre dec 14, 2007 2:16 pm

NAAAWW!!! :*
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimefre dec 14, 2007 2:18 pm

men jag fattatr ju inte :(
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 6:11 pm

det handlar om deras turne Smile
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 7:22 pm

Naaaw,shit vad sött,<333
Bill i boxers,sexiii (A) xd <3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 7:53 pm

OMG jag skulle dööö av lyckan.. om Bill skulle vinka till mig.
och sen ingen.. ingen fan skulle tro på mig.. att Bill Kaulitz har vinkat åt mig.. >.<
.äh.. men herregud.. heehee.. Är du redo att ligga med Tom Kaulitz bara för att se Bill i Boxeerss ubers chockad ut.. över att du har legat med hans bror???..
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 8:05 pm

HAHAHHAHAA,jofan!!! Very Happy
Och efter vi hade liggit med varandra bah; shit,fan vad sexig Bill är i boxers. xD
Och tom ba: Whatttttt? DU låg med mig,inte Bill.
Jag ba: Men jag ville bara se bill i boxers... Ta det inte illa,du var bra XD
Bill ba: ohno, hon har sett mig i boxers *pinsam tystnad* ..
kasta ut Lina* xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 8:19 pm

hah, ni är perversa ;D
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 9:05 pm

OHno!! jag skulle se hur Bill kastar ut Lina..
Som och slänger sin egen designade tröja efter henne.. xDD
*altså Linas berömda tröjan.** u know..*
och skriker.. fckning groupie.. "Tom är Miiin miin miiin..."
ÄH.. Jag börjar skriva en fanfiktion nuu..
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 9:13 pm

hahahah goo guna xD om lina ?
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 9:27 pm

Jaa.. om Lina, Mig och Th på sitt turneen.. kanske tar med dig ocksåå..^^^
du skaa sitta som vakt vid bussen och kolla om inte saki kommer och slänger oss ut från bussen innan jag ser bill i hans sääxy hääxy boxersss..
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimetor jun 19, 2008 11:20 am

Jag kan vara en som dödar er alla hahaha nej jag är en vampyr som suger ut blodet ur er och när Bill å Tom vaknar så är ni så platta för jag har sugit ut erat blod så dom tror att dom har råkat mosa er ;D äkta jag ^^
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimefre jun 20, 2008 9:42 am

Hahaha,jag är en fucking snygg tjej som har populär tröja och älskar sex xD
Fast mest med Bill, ^^ Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitimelör jun 21, 2008 10:56 am

Malin- Du är Brutal.
Lina- Du är sexuell.. xDDDDDDDDD

fast mest pervo Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bravo nr 19 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo nr 19   Bravo nr 19 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bravo nr 19
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» BRAVO #52 / RU
» bravo # 4 DE
» Bravo #1 'o8 DE
» BRAVO 07/08

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: