Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bravo #1 'o8 DE

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimetis dec 25, 2007 10:01 pm

Omslag; http://img32.picoodle.com/img/img32/5/12/22/f_p1030189is4m_6b34b7d.jpg
Tom från Tokio Hotel: “Jag vill ha sex I denna bilen!”

Precis efter
Tom fått sin nya feta bil gör han ett uttalande.
Han är den coola i Tokio Hotel. Nu har Tom (18 ) fått låna en perfekt bil:
Bilföretaget ”Cadilac” har fixat en 409 PS Strong Escalade 6.2 V Sport lucury åt Tom under 6 månader! Perfekt timing för Tom då han nyss fått sitt körkort.



Bravo: Grattis till körkortet! Hur lyckades du få det så snabbt?
Tom: Jag har gått en två veckors snabb kurs! Fast 2 dagar hade egentlgien räckt för mig, men lagen sager att man måste ha minst två veckor på körskolan.
Bravo: Klarade du testet på första försöket?
Tom: Ja, utan problem. Men jag lärade mig inte så mycket teoretiskt sätt. Man får ett formulär med 50 frågor, som du måste göra minst tre gågner för att förstå allt. Jag håll på med detta två kvällar, men jag gjorde bara formulären 1 gång.
Bravo: Men du klarade det ändå.
Tom: Ja. Jag hade sex fel, man får ha tio..
Bravo: De flesta är väldigt spända för det praktsika testet. Var du med det?
Tom: Ja, väldigt mycket. Bill och jag hade redan prov-skräck I skolan. Jag kände samma sak nu, men jag klarade mig ändå!
Bravo: Var körläraren stirkt mot dig? För att du är känd.
Tom: Jag var rädd at than skulle vara papa till en tjej som jag haft sex me. Men som tur är jag var mycket lugnt – Han lugnade till och med ned mig. Så själva testet var avslappnat.
Bravo: Hur kändes det, när du hade körkortet I din hand?
Tom:Jag ville egentligen haft mitt körkort på min 18-års dag, men det var inte möligt pga av för lite tid. Men nu var jag mer glad, jag hoppade runt hela området som en kanin *skrattar*
Bravo: Har du firat än?
Tom: Nej, inte än. Jag är för trot på fester. Men under 2008 kommer jag fira det på något sätt.
Bravo: Är Bill avundjsuk? För at than inte har sitt körkort än?
Tom: Han vill väldigt gärna ha det. Men han var mycket upptagen I studion. Så därför är han nu den enda som inte har körkort. Georg har haft det en lång tid nu. Och jag och Gustav gick på körskola tillsammans. Han klarade förresten sitt test direkt!
Bravo: Kör du Bill överallt nu eller?
Tom: Ja, klart! Gerog har med åkt med mig. OCh där fick de se: Jag har körning I blodet! De har aldrig åkt med en sån bra förare innan..
Bravo: Bilen har en grym musikanläggning, eller?
Tom: Ja! Jag lyssnar på “Apologize” av Timbaland hela tiden! Det är en grym låt! Och det är coolt att den toppar listorna.
Bravo: Har du redan hatf besök av en tjej I bilen?
Tom: Inte än! Jag har ingen tid till det just nu. Men det sags at man I alla fall ska ha sex I sin egen bil. Och just därför vill jag ha en STOR bil. Det är min önskan för 2008: att ha sex i min ege bil *skrattar
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimetis dec 25, 2007 10:14 pm

MaaWW,, Emma kan inviga hans bil cheers
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimeons dec 26, 2007 11:29 am

haha, nån frivillig? xD
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimeons dec 26, 2007 7:27 pm

haha! sötis!!
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimetor dec 27, 2007 10:57 am

Emma e frivillig juhH Razz
Till överst på sidan Gå ner
SpringNicht
By.your.side.
By.your.side.
SpringNicht


Antal inlägg : 455
Age : 32
Ort : Vännäsby
Registration date : 07-11-30

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimefre dec 28, 2007 8:31 pm

haha, jag med xD
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitimefre dec 28, 2007 10:34 pm

nej, emma! >______________< men jag e frivillig i bills bil, om han komemr få nån.. xD
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bravo #1 'o8  DE Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #1 'o8 DE   Bravo #1 'o8  DE I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bravo #1 'o8 DE
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» bravo # 4 DE
» bravo # 6 DE [o8]
» BRAVO 07/08
» Bravo nr 19

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: