Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bravo #49

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
93
By.your.side.
By.your.side.
93


Antal inlägg : 332
Age : 30
Ort : Robertsfors.
Registration date : 07-10-27

Bravo #49 Empty
InläggRubrik: Bravo #49   Bravo #49 I_icon_minitimesön dec 02, 2007 8:11 pm

Tokio Hotel fans är oroligia: "Varför är Bill så ledsen?" frågar de i många av de brev som kommer in till Bravos redaktion. Bland annat pga av deras nya bonus låt Geh, en låt där Bill sjunger om den smärtsamma separationen från en flickvän.
Vad han exakt kände förklarar han i ett exklusivt brev till Bravos läsare. Sångaren skrev de väldigt personliga raderna på natten efter en konsert då han var ensam i sitt hotellrum. Även de andra sångerna Bill skrivit skrevs under timmar då han var ensam. När han inte kan sova så får han de bästa ideérna till låtar.
Vid 7 års ålder började han skriva låtar. Vid deras första möte med David Jost och deras andra produktionspartners överraskade han dem med en bok full med låtideér. "Jag har alltid velat bearbeta upplevelser och känslor i låtarna" berättar Bill i en intervju. "Det är därför det är en sådan otrolig känsla då publiken sjunger med i våra låtar. Jag får alltid gåshud" säger Bill och lovar "Jag skriver redan idérna till vårt nästa album"

Från Bill (om vad låten Geh handlar om):

"Jag hade en flickvän och vi kom till en punkt där vi båda insåg att vi inte kunde komma längre. Vi kunde inte fortsätta på samma sätt. Men ingen av oss hade modet att avsluta förhållandet. Under en lång period var det jobbigt och ledsamt. Vi visste på något sätt att vi inte hade någon framtid tillsammans, men vi hade så kul ihop och vi hade varit med om så mycket tillsammans. Och det gjorde det extra svårt att gå skilda vägar. Låten handlar om den känslan, att vara kluven mellan känslor djupt inne under en speciell situation. Hur som helst så kom jag till slutsatsen att ibland måste man avsluta något för att kunna bli fri. Och en separation beöver nödvändigtvis inte vara av ondo, den kan också bli en start för något nytt, och jag menar inte bara en ny kärlek. En separation kan öppna dörren till en helt ny period i ditt liv."
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

Bravo #49 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #49   Bravo #49 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 5:59 pm

undra vem och när Razz
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo #49 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #49   Bravo #49 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 6:01 pm

haahaa.. men låten är bra. smilie Bill har talang. :*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bravo #49 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo #49   Bravo #49 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bravo #49
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» BRAVO #52 / RU
» bravo # 4 DE
» Bravo #1 'o8 DE
» BRAVO 07/08

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: