Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 VANITYFAIR #15 del 2.

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör apr 05, 2008 4:03 pm

VF: Har du någonsin blivit bedragen?
BK: Nej. Jag har inte heller varit otrogen mot någon. Trofasther är den mest viktigaste saken för mig.

VF: Hur irriterade du dina flickvänner?
BK: Jag pratar väldigt högt. Hela dagen. Och alltid med mina händer och fötter. Och jag låter aldrig folk prata. Alla blir irriterade över det.

VF: Vilket är jobbigast: älska någon annan eller älska dig själv?
BK: Sig själv. Det är riktigt svårt att stå för allt man är. Det finns otroligt många stunder då jag är osäker och skulle vilja gräva ett hål och krypa in i, dra en filt över mig själv och stanna där i ett år. Ibland är jag glad över att vi alltid har brådska och har en konsert efter den andra, på det här sätter slipper du tänka så mycket. Du har helt enkelt inte tid för ensamhet.

VF: Kan du fortfarande leva utan en kändis-"barnvakt"?
BK: Jag kan helt enkelt inte gå till bageriet. Så såklart gör någon annan det. Men jag är fortfarande passande för dagliga nyttor, för mitt problem är att jag är en otrolig perfektionist. Jag kan inte låta andra göra saker. Det är onormalt - och blir ännu värre. Allt måste bli fixat in i detalj, för att jag måste veta exakt vad som händer. Annars blir jag galen. Tom är också stressad. Ändå betalar vi många människor för att lätta oss från några saker. Men vi skapade allt det här, så det är svårt för oss att låta andra människor ta hand om Tokio Hotel.

VF: Tar du också hand om din ekonomi själv?
BK: Ja. Jag gjorde det redan när jag var 13. Jag har tillgång till alla konton och kontrollerar det precis som jag kontrollerar hela min karriär.

VF: Vet du hur många miljoner du har?
En kvinna med en spånskiva från skivbolaget skriker i bakgrunen: "Inget snack om pengar!"

VF: När kommer du att köpa dina föräldrar en villa?
BK: Så snart som jag har råd med det. Jag vill definitivt bo tillsammans med mina föräldrar. Vi står varandra så nära, jag tror inte att det skulle vara ansträngande. Det finns inga gränser där jag skulle säga: "Herregud, snälla gå ut nu."

VF: Låt oss säga att du skulle bli kidnappad. Vad skulle vara en rimlig summa för en lösen?
BK: Så mycket så att alla mina vänner kan gå ihop tillsammans. Såklart skulle de få tillbaks deras pengar tillslut.

VF: Vad tycker du om fallet Britney Spears?
BK: Jag kan förstå hur någonting som det där kan hända, för jag lever samma liv. Andra tror säkert: "Hon har pengar, hon har uppnåt allting, varför tar hon det inte bara lugnt?" Jag kan inte tänka mig själv att vara en solo artist och att vara ensam på turné hela tiden. Jag litar inte på mig själv så att jag kan bära den stora pressen ensam.

VF: Madonna sa 1991: "Jag kommer bara att vara glad när jag är lika känd som gud" Är du kongenial?
BK: Självklart är det ett roligt påstående. Men jag kan förstå det troalt, för det finns inget stopp. Du säger inte bara: "Tja, nu är jag känd i Tyskland och det är nog." Du strävar efter att vara framgångsrik så gott som möjligt överallt. Även om jag skulle vara ganska förmögen och ägde min egna ö, skulle jag fortfarande fortsätta. Det är sant: Kändisliv är en drog. "The detox would be a blow, I would hardly be able to handle."

VF:
Om droger inte var olagliga: vilken skulle du vilja pröva?
BK: Någonting avslappnande som får mig att inte behöva ha kontroll över allt längre.

VF: Är du en stjärna i dina drömmar?
BK: Jag hade en gång en mardröm: Jag låg i sängen, i ett rum gjort utav glas och överallt runtomkring mig fanns det fotografer, som tog tusentals bilder av mig. Jag säger till vårat team: "Shit, shit, kan ni inte bara få ut dom härifrån?" Men en kille säger: "Nej, jag kan inte göra det. Du har ett möte och du försov dig." Men jag har aldrig missat ett möte. Jag har alltid tre alarm klockor, så att jag inte försover mig. Och jag är väldigt unpunctual.

VF: Varför har ingen sett dig dansa?
BK: Jag dansar aldrig. Jag sitter bara i hörnet - om inte jag är riktigt full. Då gör jag det. Jag tycker, att dansa är en tjej sak. Även fast det låter konstigt: Måste bara tjejer dansa överallt.

VF: Brukar du någonsin tänka på din egna begravning?
BK: Jag måste säga: Ja. Mina vänner, som är i samma ålder som mig, tänker också på det. Du förställer dig vilka som skulle vara där och vilka som verkligen skulle gråta över dig.

VF: Vilken musik skulle bli spelad på din begravning?
BK: "Magic Dance" av David Bowie från filmen "Labyrinth". Det är en riktigt rolig låt och "Labyrinth" är en film från min barndom och jag älskar den fortfarande in i detalj.

VF: Vad skulle du ha på dig i din kista?
BK: Allt skulle vara svart och en skinnjacka. Min sista önskan skulle definitivt vara att mitt hår var stylat. Förhoppningsvis har jag tillräckligt med hår kvar. Om inte, skulle någon definitivt sätta en peruk på mitt huvud.
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör apr 05, 2008 8:55 pm

Naaaaaaw,<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör apr 12, 2008 9:45 am

Haha! naaaw! nu börjar jag ju gråtaaaa!!! I love you
en peruk xD
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör apr 12, 2008 3:19 pm

asså, varje gång jag läser nåt sånt här så börjar jag as garva, hahaha xD
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör apr 12, 2008 5:25 pm

uhhahahaa jao xD
alla äääger typ! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimefre apr 18, 2008 2:39 pm

haha, så jävvla fult, en peruk seriöst :O
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör apr 26, 2008 5:12 pm

men det är ju snyggt! ;D
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Elwa
Bill- en kille eller tjej?
Bill- en kille eller tjej?



Antal inlägg : 4
Age : 30
Registration date : 08-04-26

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör maj 03, 2008 10:57 am

HAHA! Han är bara för bäst! <3
Till överst på sidan Gå ner
BillKaulitz
By.your.side.
By.your.side.
BillKaulitz


Antal inlägg : 479
Age : 28
Ort : Umeå
Registration date : 08-01-05

VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitimelör maj 03, 2008 4:12 pm

Han är superduperövermegaskit bäst!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.linakaulitz.blogg.se
Sponsored content





VANITYFAIR #15 del 2. Empty
InläggRubrik: Sv: VANITYFAIR #15 del 2.   VANITYFAIR #15 del 2. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
VANITYFAIR #15 del 2.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» VANITYFAIR #15 del 1.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: