Tokio Hotel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tokio Hotel

TOKIO HOTEL FAN FORUM CLUB SWEDEN
 
HemHem  Portalli**Portalli**  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bravo 8, 2007

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo 8, 2007 Empty
InläggRubrik: Bravo 8, 2007   Bravo 8, 2007 I_icon_minitimetis dec 04, 2007 6:09 pm

omslag:
https://2img.net/r/ihimizer/img440/3695/img001dv9.jpg
skans
https://2img.net/r/ihimizer/img108/5286/img002mv7.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img159/395/img003rh0.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img412/9237/img004ne5.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img258/5599/img005li1.jpg

Tills nu har han varit lite mysterisk kring detta ämne. Hans motto är också: En gentleman njuter av det och håller tyst om det. För första gången avslöjar Tom för Bravo vad som verkligen händer i Tokio Hotel.

De har så mycket gemensamt men ändå är de så olika! Förra veckan förvånade Tokio Hotel sångare (17) alla som läser bravo med sina kärlekserkännelser: ”Jag har inte varit kär i två år, och känner mig ibland ensam.”. Nu överraskar också hans tvillingbror alla med några väldigt privata erkännelser. Den populära gitarristen erkänner i en exklusiv intervju med Bravo att han inte lever så blygt. Att det händer att han har en tjej för en natt! Och att han redan har varit med ett fan förut! En nära blick bakom scenen. Vad som verkligen händer i Tokio Hotel! Tills nu har han varit mycket mysterisk runt det här ämnet. Hans motto är också: En gentleman njuter av det och håller tyst om det. Men, Vi gjorde det! Tom erkänner tillslut hans hemlighet om en immig natt till Bravo – med ett fan
!

Sex med fans – Vad är det om?
Tom: Det kan hända! Vissa av våra fans är verkligen söta. Varför skulle jag räkna bort dem? (flinar.)

Aha! Har du haft ett speciellt tillfälle med ett fan?
Tom: Det var en situation förra året under Schrei-touren. Efter konserten åkte vi direkt till hotellet med våran tour buss, och framför hotellet fanns fortfarande fans som väntade. Vi gav dem autografer under cirka 30 minuter, efter det ville jag faktiskt gå till sängs.

Verkligen?

Tom: Jag åkte upp med hissen. I korridoren till mitt rum stod det en tjej. När jag gick förbi henne gav hon mig ett väldigt sött leende. Jag log tillbaka och gick till mitt rum.


Så ingenting hände?
Tom: Det gjorde det. (skrattar). Några minuter senare knackade hon på min dörr. Jag var just på väg att fylla upp ett bad och satte på TVn. Så utifrån ingenting stod det en tjej i korridoren och hon bara skrattade åt mig. Först frågade jag henne vad som var fel. Hon sa bara att hon verkligen skulle vilja vara med mig, och hon gav mig ett fräckt leende. Jag sa: ”tja, okej Tillsammans i mitt hotellrum.”
Så gav hon mig bara ett sött leende. Efter det släppte jag in henne.
Efter konserter blir jag lite mer känslig, då är jag inte fullt ansvarig. (ler). Bara sekunder efter det tänkte jag för mig själv att det kanske inte var sådan bra idé att släppa in en konstig tjej i mitt rum. Men hon var redan inne – jag kunde inte slänga ut henne eller?


Och sedan hoppade ni bara in i badkaret, eller vad?
Tom: Nej! Jag stoppade vattnet och fixade några drinkar från minibaren. Gardinerna var redan förrdragna, men inte för att jag hade förväntat mig tjejen. Gardinerna är alltid stängda i mitt rum, och jag har också en ”Stör inte” skylt på dörren – även när jag är mer än en dag på hotellet. Jag gillar inte när någon helt plötsligt kommer in för att fylla på minibaren eller något. Oj, jag är utanför ämnet.

Förklara vad som hände sedan?

Tom: Vi satt på sängen och log mot varandra. Emellanåt tittade hon lite mot Tvn men hon sa ingenting. Då sa jag till henne: ”För någon som vill vara med mig så är du väldigt tyst.”. Då log hon och kom lite närmare. Och efter det var det inget som stoppade oss.

Och hur var det?
Tom: Fantastiskt! Jag tror att vi båda hade en väldigt bra natt. Såklart ger jag inte bort detaljer. Men hon var 17 och skulle fylla 18 snart.

Firade ni hennes födelsedag?
Tom: Nej (skrattar) Hennes födelsedag var bara några få dagar senare. Men det hade varit väldigt roligt.

Vad hände efter sexet?
Tom: Efter det var vi säldigt hungriga och ringde room-service. Synd att det redan var efter 11 så de hade bara en nattmeny. Men jag ville verkligen ha något från dagsmenyn. Jag ville veta om hon gillade det med eftersom det är min favorit. Så jag pratade med killen från room-service i ungefär 10 minuter tills han gavs sig. Bara ett par minuter efteråt hade vi pasta med tomat, grädd och ostsås till middag.

Såg du henne mer än en natt?
Tom: Nej, även om det var väldigt trevligt, stannade det vid en natt. Jag frågade efter hennes telefonnummer och hon gav det till mig. Hon log och sa att jag inte skulle ringa henne ändå, och hon förväntade sig inte det, och att jag inte skulle säga någonting om det. Hno menade inte allt av det eftersom hon fortfarande lät så söt.

Och ringde du henne?
Tom: Nej inte än.

Skulle du kanske ringa henne vid eran nästa tour.?
Tom: kanske, men man vet inte vad som kommer att hända på nästa touren? Jag planerar inte sådana saker. När de ögonblicken bara händer är det mycket trevligare! Jag bara älskar det, det är så jag är. Bill är totalt olik på den fronten, han väntar på hans sanna kärlek och fattar inte att jag tycker one-night-stands är väldigt känlofyllda. Oavsett, om det händer av en slump eller inte. När jag berättar det för Bill skulle han kunna skjuta mig (skrattar) – Men såklart har jag inte berättat det här för honom. Vi har nog med saker som vi inte håller med om.
Till överst på sidan Gå ner
matildaa
By.your.side.
By.your.side.
matildaa


Antal inlägg : 217
Age : 29
Registration date : 07-11-21

Bravo 8, 2007 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo 8, 2007   Bravo 8, 2007 I_icon_minitimelör jan 05, 2008 11:32 am

TOM!!! Smile
Till överst på sidan Gå ner
MinBill
By.your.side.
By.your.side.
MinBill


Antal inlägg : 1198
Age : 29
Ort : Skogen.
Registration date : 07-11-27

Bravo 8, 2007 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo 8, 2007   Bravo 8, 2007 I_icon_minitimelör jan 05, 2008 9:40 pm

HAHA bill borde inte göra så najnaj, bara tom bill ska hitta mig och sen har han hittat sin drömtjej MOHAHA smilie! xD
Till överst på sidan Gå ner
Malin
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
kom ihåg sitt första steg i TH fan liv
Malin


Antal inlägg : 156
Age : 28
Ort : äckliga sundet Holmsund xP
Registration date : 08-02-18

Bravo 8, 2007 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo 8, 2007   Bravo 8, 2007 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 5:42 pm

haha, lol tom ^^men han e härrlig Razz
Till överst på sidan Gå ner
caramella
.His [N]ext. GirlFrienD*
.His [N]ext. GirlFrienD*
caramella


Antal inlägg : 1127
Age : 33
Registration date : 07-07-30

Bravo 8, 2007 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo 8, 2007   Bravo 8, 2007 I_icon_minitimeons jun 18, 2008 5:54 pm

haha .. JAg minns ifjol.. hur mkt jag glodde på denna tidningen.. och trodde inte mina
ögon att tom kan vara sånt..
men nu säger jag bara.. även hans skämt är ibland lite irriterande.. så utan dem är Tom inte länge så sig själv.. jag kan inte länge inbilla mig.. att Tom inte snackar om det. Smile
t
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bravo 8, 2007 Empty
InläggRubrik: Sv: Bravo 8, 2007   Bravo 8, 2007 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bravo 8, 2007
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bravo nr 50 2007
» Bravo nr 19
» Bravo #49

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Tokio Hotel :: MEDIA :: Översättningar |-
Hoppa till: